woensdag 9 november 2016

Exiting news.....Crafter's Companion NL DT...........

 Well at least it is Exiting news for me ;) as Yesterday was the first dt meeting from the Crafter's Companions Dutch DT and I can now scream it from the rooftops that I am one of them ;) hahahahahah so here is one of my first cards with the Crafter's Companion CLOGS die... I used some metallic waterpaints to colour the flowers and leaves.
Clogs is an Edge die and I used it on an easel card....
 Gisteren was een spannende dag voor mij want het was de eerste ontmoeting met het DT van Crafter's Companion NL team :) en ik mag het nu van de daken afschreeuwen dat ik 1 van de dt leden ben... Dus vanaf nu zal mijn blog weer 2 talig gaan zijn... wel meer werk maarja nederlands schrijven moet toch niet zo moeilijk zijn hhahahahaha maarja ben gewend aan het engels schrijven...
Mijn eerste kaartje is gemaakt met de nieuwe klompjes mal van Crafter's Companion en het is een randmal maar is perfect voor ezelkaartjes. Ik heb de bloemetjes en blaadjes gekleurd met metallic waterverf....
I am playing the following challenges.....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. This is absolutely STUNNING, Ria. I love the die cut, the machine stitching, the sweet floral paper, and everything about it. Thanks SO MUCH for sharing your talents with us, and please join us again soon.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful use of this die, love it! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great and original card! Thanks for join us at Creative Moments this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria