woensdag 15 februari 2017

Gefeliciteerd.....

De afgelopen 2 dagen aan het vogelen geweest met hoe ik dit kaartje nu wilde maken :) kwam er niet zo gemakkelijk uit ook omdat ik niet wist hoe ik de binnenkant wilde afwerken. Uiteindelijk gekozen voor dit mooie stempeltje Serenity van Sara Burrier bij Crafts & Me... Gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden... De mal is Butterfly Love van Crafter's Companion oh en de only words essentials in Nederlands natuurlijk :) bijna vergeten.....

Ik speel mee in de volgende challenges....









4 opmerkingen:

  1. It's gorgeous! Love it! Thanks for joining us at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So gorgeous - the die cuts of the butterflies and the image are fabulous!! Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Fab'Funky Challenges :0
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simply stunning card. The folding butterfly..gorgeous.
    Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges.

    Buffy xx (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria