woensdag 19 april 2017

Voor de Allerliefste....


Vandaag heb ik een Ching Chou Kuik Inspiratie kaartje om te laten zien.... Ik heb de mooie Sweet Companion stempel geprint op Neenah Desert Storm kraft karton en daarna gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden...
Ik heb de mooie Parisian edgeAbles rand mal gebruikt en en de Only words essentials tekst en die geplakt op Mica 
(plastic vellen) Het beste kan je hiervoor een lijmspray gebruiken mocht je het ook willen proberen want met Tacky glue blijf je restjes zien....

ik wil meedoen met de volgende challenges......



1 opmerking:

  1. Gorgeous creation Ria, love this fold/layout. Hope you are well my friend! Thanks so much for playing in our Sentimental Challenge this week at The Paper Shelter. Hope to see you again soon. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria