vrijdag 19 mei 2017

Knuffels.....



Gisteren dit kaartje gemaakt met een stempeltje van Bugaboo gekleurd met de Spectrum Noir colourblend potloden... Voor de achtergrond heb ik een nieuw 3D embossingfolder Regency Swirls van Crafter's Companion gebruikt met Perkament papier dat ik nog had liggen van mijn pergamano hobby meer dan 25 jaar geleden ofzo hahahaha dus toch goed om te bewaren....
Dus het perkament geembossed en toen met wax en powderen pearls/pearlex poeders bewerkt.
Het hout papier heb ik gestanst met de Arch Edge van de English Country Collectie, en tekstje is van de Only words essentials collectie :)

Ik wil graag de volgende challenges spelen.....



2 opmerkingen:

  1. Beautiful card with a sweet image and great background, thanks for playing along at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet image, beautiful colouring and the embossed background is gorgeous!
    Thanks for joining us at Fab n Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria