dinsdag 8 augustus 2017

Congratulations...


Voor mijn kaartje van vandaag heb ik een stempel van Emily Luella gebruikt van Crafts & Me...
Twenties Bohemian in grijstinten...
Gekleurd met de Spectrum Noir en Illustrator markers en bijgewerkt met de Colourblend potloden.
de achtergrond heb ik gemaakt met 1 van de Mooie 3D embossing folders van Crafter's Companion. Ik heb Dew Drop inktpads gebruikt om de embossing mooier uit te laten komen. De tekst is uit de Glamour collectie en ik heb het uit de embossing achtergrond gestanst.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges......



3 opmerkingen:

  1. I love the dimension and texture created by the embossing.
    Thanks for stopping by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, the background is beautiful! I love the colors you used on your card and the image is so pretty. Love it! Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome colours and a beautiful picture!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria