woensdag 30 augustus 2017

Merry Christmas....


Ik ben vandaag aan het spelen geweest met de Light Up Christmas stempelset uit de Sheena Douglass, A Little Bit Festive collectie.
Ik heb eerst de stempel gestempeld met memento tuxedo black en gekleurd met de Spectrum Noir alcohol markers. Daarna heb ik nog een afdruk gemaakt deze keer met embossing ink en er toen goud embossing poeder overheen gedaan op Centura Pearl white. 
De tekst is van 1 van de Kerst transfer series en de folie is Mat Goud. 
Daarna de ingekleurde versie uit geknipt en die over het goud embossing stempel heen geplakt met 3d Kit zodat het er mooi boven blijgt zweven.
Lekker simpel kaartje en zo klaar...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....





3 opmerkingen:

  1. Lovely card! Beautiful CAS Christmas card. Thank you for joining us at Crafty Creations! Ciao, Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty poinsettia, love those Christmas beauties.
    Thanks for making your mark at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria