donderdag 26 oktober 2017

Have a Holly Jolly Christmas...



Zo we zijn bijna klaar met de verbouwing van onze huiskamer dus kan ik nu rustig aan weer mijn hobbyhoekje in gaan delen :) yeahhh het is echt niks hoor als niets een vaste plek heeft hahahaha luister goed wie dit zegt CAPTAIN CHAOS!!!!! ik ben nergens mee georganiseerd alleen maar met mijn hobbyspullen :) 
Vandaag dus dit kaartje gemaakt met de Leuke Dashing Deer stempel van Sheena Douglas. Gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en Sparkle pen van Crafter's Companion.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Such a darling card! Thanks so much for joining in at CRAFT Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thankyou for sharing your lovely card with us at the CRAFT challenge this week...x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super pretty, love the image and the colors, great card, thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks.
    Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow this is adorable and thanks for sharing at craft

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria