vrijdag 17 november 2017

Joy to the world....


Ik ben lekker aan het stoeien geweest met een shadowbox kaart. Soms gaan ze zo makkelijk maar deze keer ging alles fout wat er maar fout kon gaan dus helemaal opnieuw gestart, met dit als resultaat. Andere ligt in de kliko ;) hahahahahhaaha
Ik heb de mooie Die'sire  Create a card mal - Victorian Christmas- gebruikt en die gekleurd met Memento Inkt en Pebeo Gilding wax. Binnen in de kaart heb ik 1 van de 3d Embossing folders van Crafter's Companion gebruikt en die gekleurd met de memento inkt en Clear Sparkle pen van CC.  De tekst is de Die'sire Classiques Joy to the world mal die is uitgestanst uit Centura Brons metallic karton. De sneeuwvlok border mal krijg je gratis bij de Crafter's Inspirations issue 16...



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria



4 opmerkingen:

  1. Very pretty winter scenes!

    Thanks for joining us for our Shape Card challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Isuch a sweet design. A great result. Thank you for sharing your talents with us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria