donderdag 26 april 2018

Why fit in.....

We zijn verleden week lekker een weekje er tussen uit geweest en toen ik thuis kwam lag de nieuwste Crafter's Inspirations weer te wachten op mij.... En het lijkt wel of hij iedere keer leuker wordt....

Deze keer krijg je er een leuke stempelset bij met deze Pauw, de tekst, een flamingo en wat bloemen afbeeldingen. Ook de embossingfolder zit er bij en een hele mooie hart mal van de Rustic Wedding collectie.... De idee'en box loopt over hahahahaha

Dus ben ik gaan spelen met de materialen en heb ik dit kaartje gemaakt ermee.
De Pauw is gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en gestempeld met Archival. De achtergrond is gekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers en Aquablend potloden op watercoloring papier en nadat het papier is geembossed met de folder heb ik het wat opgeschuurd met een vijltje. Ik gebruikte het vijltje omdat ik er dan iets meer controle over heb met hoeveel je wegschuur dan met een schuurblokje of papier. Om de rand heb ik weer een randje met de hand gestikt. En alles op een bijpassend blauw kaartje geplakt.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Wow!!! Firstly, I love the sentiment! Next, I love your background - what a wonderful creation even by itself! And of course, your peacock is spectacular! Thanks for sharing this lovely card with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow this is stunning, loving the colours.
    Thanks for joining us over at Penny's.
    Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delightful creation! Thank you for joining us at Penny's Challenges. Looking forward to seeing more of your creations!
    Hugs, Mary (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria